Tema: Re: Imone iesko darbuotoju
Autorius: eSSas
Data: 2018-09-27 11:44:38
"senis" <dar@nesenas.lt> wrote:
> Man jau 56m.

Na ir kas? Dirbt arba sugebi, arba ne. Darbuotoju kuo toliau, tuo labiau truksta. Ateini ir irodai, kad taves reikia.

> Ieskojau ten kur gyvenu, o cia mano "parapijoje" algos juokingos.

Mielas biciuli, jei kalabybiskese siulo tik minimuma, teks dvest badu arba daryt isvadas. Kai kalnas neateina pas Mahometa, pastarajam tenka nusileisti. Ne, garsus kniaukimas nera problemu sprendimo budas. Kai pasiziuri, kiek individualia kvalifikuota veikla dirbantys zmones uzdirba, tai nu ka as zinau - minimuma per kelias dienas pasidaro.

> Jei kitame mieste ir gausiu 1000 nuomosiu busta + mokesciai, dar uz savo
> busta mokescius mokesiu, kuriame negyvensiu, dar transporto islaidos
> prisideda, tai man tie patys 500 i rankas ir liks. Jeigu dar tiek liks.
> Cia nors savo namie ir i darba galiu pescias per 10min nueit.
> Miesta keisti apsimoketu tik jei jau i rankas gautum kokius 1500.   Bet
> tokiu imoniu kol kas neradau.

Butu keista, jei mes tau tavo problemas issprestumem. Apsidairyk aplink - zmones gyvena gi, reiskia imanoma

S.