Tema: Re: Patarkit automasinos issirinkimo klausimu
Autorius: DK
Data: 2018-08-27 22:02:58
Na ne, čia 2015-2018 metų duomenys, ir tai šitas kevalas nuo 2015 iki
2016 į Kauną važinėdavo tik vieną/du kartus per savaitę.
Excelis rodo, kad karutis kainavo 4600, o dabar išlaidų suma jau perkopė
10K.
Sniegažmogio bėdos - vaikų darželio ašaros palyginus, o nebedžiugino tik
todėl, kad tradicinė klaida padaryta perkant - nedeliota varnelių prie
bazinės kainos. Antroj ir trečioj auto tokių klaidų jau nebeliko,
ketvirtoj irgi nebus :)
Siūlau apsvarstyti vidutinio dydžio kibirą su geresne komplektacija. Jei
reikia galiu duoti kontaktus škodoj ar mioleryje.

P.s. Jau atidėta.
P.p.s. Nu tai jei jau ne už balos, tai užsuk kurią dieną, šią savaitę
visą kasdien Kowne būsiu.

On 2018.08.27 19:09, Alumvagis wrote:
> Labas Direktoriau :)
>
> Ar nera taip, kad buvo pasidalinta kokiu nors 2010 metu patirtimi? Bet
> kuriuo atveju visi patarimai, ir pavyzdziai man tinkami ir naudingi
> konstruojant bendra vaizda. Beje patirtis su pirmu nauju transportu
> nebuvo pati geriausia, ar ne? Pamenu jog su stiprintuvu Ietis turejo
> bedu, o ir dziuginti neitin dziugino..
> Zinai as koncervatyvus (nemaisyti su koncervatoriais) tai rinksiuos is
> bulkos arba volvo. Abi turetos, su abiem gerai buvo :) Tiek kad jau 3
> savaites kaip turejo ta masina riedeti..
> P.S. Atidekite koki vaizdo registratoriu man ;)

>>> 1. Sena mašina lieka sena, beveik nejauti nuvertėjimo.