Tema: Re: Patarkit automasinos issirinkimo klausimu
Autorius: fenix
Data: 2018-08-27 09:54:59
2018.08.27 09:44, eSSas rašė:

> Klausimas akivaizdziai prioritetuose. Ant tiek svarbus tie skirtumai?

jeigu tas AT kibiras yra 500-2000EUR vertes - matyti, kad skirtumai
svarbus. cia ne tas pats atvejas, kai perkamas turbodyzelinis 100k EUR
porsche kajenas

> "Letesne brangiau islaikoma" nesunkiai transformuojama i "nepatinka". Aisku, galima konstatuot ir "sudas", nelygu nuotaika

issigalvojei arba/ir istraukei i plaucius. taigi parasiau disklaimeri:
asmeniskai neriimti. kad brangiau islaikoma mano artimos aplinkos zmones
patikrino. as jeigu tureciau toki pat saaba su MT, irgi patikrinciau.
skaiciai rodo, kad turetu but daug pigiau.

pys. baigiam