Tema: Re: Patarkit automasinos issirinkimo klausimu
Autorius: eSSas
Data: 2018-08-27 09:44:32
fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:
> su e36 MT

Klausimas akivaizdziai prioritetuose. Ant tiek svarbus tie skirtumai?

> parodyk zodi "nepatinka" mano postuose?

"Letesne brangiau islaikoma" nesunkiai transformuojama i "nepatinka". Aisku, galima konstatuot ir "sudas", nelygu nuotaika

> nu gerai, tarkim priimam kaip duotybe, kad AT vs MT 1995-2005 auto yra
> vienodai ekonomiska
> grupsas pritaria? as - ne, bet nurashykim tai asm nuomonei

Jei idomi mano nuomone - px. Gyvenime yra idomesniu uzsiemimu uz tokiu smulkmenu blusinejima

> ~9 metai pagrindines mano auto yra AT. darbines - jau ~4m yra tik AT.

A, tada tai nostalgija. Su ja nepasigincysi

S.