Tema: Re: Patarkit automasinos issirinkimo klausimu
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-26 23:03:42
Nesakė. Visų pirma Hondos atveju aš apie CR-V III šnekėjau (nuo I ir II
ji pakankamai stipriai skiriasi), o antra, X5 problema ne važiavime, ten
šiaip visaip kaip baisus daiktas (važiuoja linksmai, tą aš irgi tose
senose diskusijose rašiau, bet iš kitos pusės norint emocijų iš
važiavimo, tai su, pvz., kartingu dar linksmiau :-))

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC