Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: meska
Data: 2018-08-12 19:47:31
On 2018-08-12 09:51:19 +0000, Invertuota panda said:

> jie siaip turetu, bo taikosi i plemiuma kur galioja atitinkamos
> panEtkes apie kAkIbe ir yra tokie dalykai kaip "gera valia".
>
> Nedauzytas pascato kainos kibiras po 10 metu tiesiog neturi buti
> savaime surudyjes ir taskas. Technologijos tai jau senai leidzia.
> Kadangi jie ne visi kirmyja tai rodo, kad turim reikala ne su kazkokia
> principine beda, o banaliu broku. Gal daze levai, gal rankeneles
> montuodami pripartalino gal dar ka.
>
> Anyway, kazka issimust juridiniu keliu turbut bus sudetinga.
> Didziausias svertas mano nuomone yra tai, kad jie taip gadina savo
> [...]

Gera valia pasak Mollerio yra tie du papildomai metai prie 3
garantiniu, visa kita - ne ju bedos.

Ryt dar pasuksiu tam kebulistu vadybininkui paklaust kaip ten visig
yra, nes manuale raso "visam kiauram prarudyjimui" be jokiu ten isimciu
priesingai negu jis man penktadien porino. Jeigu vistiek oziuosis -
laba diena delfi.lt ir laba diena vvtat.lt . Manau naudos nulis, bet
gal daugiau tokiu kaip as atsiras :)