Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: meska
Data: 2018-08-10 16:12:07
On 2018-08-10 12:55:19 +0000, Dainiushas said:

> dažų dangai atskirai garantijos nėra?
>
> Na bet šiaip kita vertus, tikriausiai reikėjo kreiptis iš karto kai
> pasimatė, o ne kai jau pzdc

Dazu dangai 3 metai.

Del iskart - taip, cia man matyt reikejo tiesiog periodiines
inspekcijas paciam daryti :) nu bet auto man yra transporto priemone o
ne hobis.
Labiausiai ismuse prie keleivio duru, kuriu as ten nei naudoju nei ka,
prie kitu yra tik nedideli plotai, kurie normaliai pasimato tik
pritupus, o kiauras prarudyjimas dar pasak mollerio greiciausiai yra ir
prie moldingu, nes nu ten visada kiaurai prarudyja, nors is isores vos
matosi, bet ten tipo irgi yra isgreztos skyles ir nixuja ne kiauras
prarudyjimas ten bus o briauna :)