Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: meska
Data: 2018-08-10 21:44:06
On 2018-08-10 14:08:27 +0000, fenix said:

> imho, reiketu dvigubo paskatinimo mioleriui: vartotoju teisiu +
> zurnalistu. tada jau netgi patiketu ir ta istorija apie barskanti
> passata uz 43
>
> ir defektas nichuja nesmulkus. ta vieta prie stiklo - gemoras.

telefonu prakalbus apie vartotoju teises - AbsolutPX :)
Sakau tai gerai, noriu rastisko atsakymo ir eisiu i vartotojo teises.
Sako rastiskus atsakymus galima siusti tiktai rastiskai paprasius
(afigenai, ane?)
Isiunciau rastiska uzklausima, laukiu. Bet buvo gi ziniasklaidoje man
rodos kazkokia istorija su surudijusiu Phaetonu, zmogelis nieko nepese.
Per teisma gal ir paeitu, nu bet tai nesikrusi gi :) Panaudosiu dar
pora metu kol isbyres tos durys ir ate