Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: meska
Data: 2018-08-11 18:00:59
On 2018-08-10 19:58:38 +0000, Invertuota panda said:

> Kolegos atveju panasu kad ten butent nuo skardos krastu plinta, t.y. ta
> 12 metu garantija kiauram prapuvimui siuo atveju anot fliukisko teismo
> nesiskaitytu. Jei lietuviskas i tai ziuri taip pat tai nieko
> nepadarysi, garantija praktiskai beverte.

na bet pripazinkim, biski toks yra vartotojo apipisinejimas. Nes kad
kiaurai praeis vidury skardos... :)

Man dar idomu kiek realiai dar laikys tos vietos? Gal kokio surisejo
uzpurkst, nes keisti iskarto kazkaip prasmes nematau - jei jau kiaurai
pravare, tai  pravare, jei po poros metu dar naudosiu ta auto, tai ir
pasikeisiu tas duris tada