Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: meska
Data: 2018-08-11 21:38:48
On 2018-08-10 12:34:40 +0000, meska said:

> Tai vokieciai atsako labai lakoniskai - spresk su dyleriu kaip ir
> rasiau. O garantines salygos sako taip:
>
> 12-os metų garantiją dėl kiauro prarūdijimo. Kiauras prarūdijimas šiuo
> atveju yra kėbulo skardos perforacija, kuri progresavo iš vidinės pusės
> (ertmės) į išorinę pusę:

Isitraukiau masinos dokus is bardacioko, net yra lankstinukas apie
garantija, kur kalbama biski kitaip:

http://i.talpix.lt/7URNm.jpg

O beje, kas butu jeigu pajamciau domena volkswagen-rudys.lt ir
sukelciau ten visa info, ar galima naudoti ju trademark'inta pavadinima
ar ateitu molerio teisininkai ir pisteletu gerai man per galva?