Tema: Re: vw b7 kakybe #2
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-12 12:51:20
On 8/12/18 07:59, meska wrote:

> Tai jei ne kiauras, ir uz duris 120 man tai problemu nekelia, cia as net
> nenoriu kazkokio tvarkymo uz dyka.

jie siaip turetu, bo taikosi i plemiuma kur galioja atitinkamos panEtkes
apie kAkIbe ir yra tokie dalykai kaip "gera valia".

Nedauzytas pascato kainos kibiras po 10 metu tiesiog neturi buti savaime
surudyjes ir taskas. Technologijos tai jau senai leidzia. Kadangi jie ne
visi kirmyja tai rodo, kad turim reikala ne su kazkokia principine beda,
o banaliu broku. Gal daze levai, gal rankeneles montuodami pripartalino
gal dar ka.

Anyway, kazka issimust juridiniu keliu turbut bus sudetinga. Didziausias
svertas mano nuomone yra tai, kad jie taip gadina savo plemium imyzhi ir
pasklidus ziniai maziau klientu bus pasiryze moket plemium antkaini.
T.y. pabandyt paviesint yra netgi visai gera strategija jei esi tikras
kad ten niekas neslifavo, nespakliavo ir nedaze tu dureliu.