Tema: Re: Liaudies auto
Autorius: tranzoo
Data: 2018-07-11 12:40:34
mokyt reikia D rezima, kaip iprates, o jei sportuot nori - perjungi i S,
kad D nesimokytu sportuot.

Pas skoda, kitaip. dabartines oktavijos septynbege sausa visai neaisku
ka ir kaip daro. nei s nei d. labai daznai i rankini valdyma jungiu.

pradedu itart, kad isvis sugedus, nes ir persijungia kazkaip su raslydimu.