Tema: Re: Liaudies auto
Autorius: 中国百强
Data: 2018-07-10 14:37:05
gal jau ir pedalus išmoko normalei padarit su kaškiek tiesine reakcyje (kiek
nuspaudi tiek ir gauni)?
nes bent jau jareguose tai būdavo kaškokie exponentinei (nieko nieko nieko
ir kaškada tik pyst!) ;)

On 2018-07-10 14:13, Tomas wrote:
> daleiskim analoginiu komplektaciju.
> Pabandziau paimt pardavimui Auri '13, kadangi ziu trendina. Auris neblogai
> sukomplektuotas ir labai sviezias, bet niekaip nesuprantu ko ten dziugaut.
> Ka bepaciupinesi, kur bedursi, viskas blogiau, negraziau, taporniau.
> Nebent hibrida ant kitos linijos dare, to nebandes.
> Nei viena, nei kita nevazineciau, uzsiangazavimo nera.

Grožis skonio reikalas. Man aurio vidus irgi negražus (feisliftintas po
'15 biškį gražesnis), bet gali vožti kumščiu į prietaisų skydą ir jis
net nebarkštelės, o tai mano akyse prideda labai daug taškų. Pagrindinis
žmogaus-mašinos interfeisas - svirtelės po vairu veikia kaip laikrodis.
Spidometras rodo greitį. Vairas pasuka ratus, gazas didina greitį,
stabdis - stabdo. Ko daugiau reikia?