Tema: Re: Liaudies auto
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-07-10 11:10:47
Pries pora dienu buvau pasiemes Auri hibrida citybee. Tai visai tegiami
ispudziai. Garso izoliacija gera, pakaba irgi labai patiko, ergonomika
kazkaip neuzkliuvo, sedyne lyg patogi. Vienintelis kas tai gazo pedalas
keistokas, toks spaudi bet netraukia, paspaudi labiau ir tada jau rauna,
bet turbut priprantama.
Anksciau buvau pasiemes fiat 500, tai ten kibiru kibiras, vaziuokle
gaidys, netraukia, ergonomika gaidys, nu nieko teigiamo negaliu pasakyt...
Dar ir mini bandziau, tai biski geriau nei 500, bet panele tai turbut
dar baisesne ir sunkiau suprantama. Bet iki Aurio tai toli toli.
Ai dar ir 500x buvau kazkada paemes, tai biski geriau nei 500, bet
vistiek kibiras tik aukstai iskeltas.