Tema: Re: Liaudies auto
Autorius: Tesla Model 3
Data: 2018-07-10 14:25:27
On 2018-07-10 14:13, Tomas wrote:
> daleiskim analoginiu komplektaciju.
> Pabandziau paimt pardavimui Auri '13, kadangi ziu trendina. Auris
> neblogai sukomplektuotas ir labai sviezias, bet niekaip nesuprantu ko
> ten dziugaut. Ka bepaciupinesi, kur bedursi, viskas blogiau, negraziau,
> taporniau. Nebent hibrida ant kitos linijos dare, to nebandes.
> Nei viena, nei kita nevazineciau, uzsiangazavimo nera.

Grožis skonio reikalas. Man aurio vidus irgi negražus (feisliftintas po
'15 biškį gražesnis), bet gali vožti kumščiu į prietaisų skydą ir jis
net nebarkštelės, o tai mano akyse prideda labai daug taškų. Pagrindinis
žmogaus-mašinos interfeisas - svirtelės po vairu veikia kaip laikrodis.
Spidometras rodo greitį. Vairas pasuka ratus, gazas didina greitį,
stabdis - stabdo. Ko daugiau reikia?