Tema: Re: Dashcam'ai
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-17 15:08:56
On Thu, 17 May 2018 12:01:16 +0200, Caponi <caponi@caponi.lt> wrote:
>Aš nesidomėjau Vokietijos įstatymais ir nesiruošiu to daryt, bet pandos
>frazė šiaip buvo "pastovus treciu asmenu FILMAVIMAS kai kuriose salyse
>yra draudziamas istatymu"...

Ai, tu čia ieškai sliekų asfalte. Žinoma , kad niekas nedraudžia
turėt įjungtos kameros, jei jos darbo rezultatai normaliam žmogui
niekaip nematomi ir tu jų negali paviešinti.
Kitaip būtų uždrausti visi tie asistentai, kur kabo priklijuoti prie
daugumos naujų automobilių langų.

Nuskriaust gali už tai, kad gamini su konkrečiu įvykiu nesusijusius
viešos vietos video įrašus, pvz gali susistabdyt policininkas ir
paprašyt pademostruot kaip veikia. Ir tada ipaišyt kelių šimtų eurų
baudą, jei toj kortelėje voliosis paskutinės valandos mp4. Jei tai
būtų koks nors užšifruotas vidinis formatas (formaliai "techninės
paskirties") tai vėlgi turbūt niekas neskriaustų.

Visa tai yra brain dead, bet kitą vertus, tuos įstatymiz formulavo
žmonės nieno nežinodami apie dashkamų egzistavimą ir spręsdami visai
kitas problemas.

--
kthxbai