Tema: Re: Dashcam'ai
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-17 09:50:57
On 5/16/18 21:26, Caponi wrote:
> Šitą, o kaip tu įsivaizduoji paskutinės minutės užfiksavimą prieš tai
> jos neįrašius? Teoriškai taip galima būtų dėt kokius 2GB RAM'o, viską
> sukt per jį ir evento atveju viską mėgint permest į SD kortelę, bet tada
> rezervinis maitinimas tiksliai ne kondiko pagalba turėtų būt
> realizuotas, nes ten kokį 1GB įrašyt ne sekundės reikalas (o avarijos
> atveju gali maitinimo iš mašinos akumo nebelikt).

Mano tikslas siaip ne kortele saugot, tai dashkamas gali ramiai toj SD
kortelej bruzint koki nors ringbuferi savo vietiniu formatu.
O nutikus eventui iskrapstyt is jo paskutine minute + dar biski ir visa
tai surasyt i normaliai skaitoma faila.

Viso sito saknys yra biurokratines: pastovus treciu asmenu filmavimas
kai kuriose salyse yra draudziamas istatymu. Asmens teise savo atvaizdui
etc etc. Manau lietuvoj irgi yra kazkas panasaus.

Todel dashcamai kaip tokie iki siol isvis nebuvo idomus, nes teismai
juos del sitos priezasties daznai atsisakydavo nagrinet.
Dabar gi atsirado auksciausiojo teismo sprendimas kuris isaiskino, kad
teisingas kaltes nustatymas yra svarbiau nei asmenu teises. Bet
pastovaus filmavimo vistiek neleido, t.y. legaliai gali filmuot ir
irasinet tik konkretu ivyki.