Tema: Re: Dashcam'ai
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-17 13:07:08
Kažkodėl spėčiau, kad stebėjimo pro kameros skylutę procesas filmavimu
laikomas tik tada, kai kažkas lieka užfiksuota. bet vėlgi, matyt nebus
norinčių po įstatymus pasikuist.

"Caponi"  wrote in message news:pdjjtb$2qu$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nesidomėjau Vokietijos įstatymais ir nesiruošiu to daryt, bet pandos
frazė šiaip buvo "pastovus treciu asmenu FILMAVIMAS kai kuriose salyse
yra draudziamas istatymu"...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i