Tema: Re: Dashcam'ai
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-17 00:50:13
Tai kaip ten bebūtų, rašoma yra nuolat, toliau jau technikos reikalas
kokiu formatu, būdu ir intervalu fiksuojama reikalinga atkarpa. Savaime
aišku, siekiant atpiginti kameras nėra nieko paprasčiau, kaip daryti
viską tuo būdu, kuris ir yra paplitęs - nuolat rašyti vaizdą į SD kortelę.
Kas link fiksavimo būdo, tai taip, jei lockinamas konkretus failiukas,
jo pradžia gali būti įvairiai "nutolusi" nuo esminio momento, bet super
didelės bėdos, jei šnekam apie konkretų įvykį, dažniausiai nėra, nes į
kortelę būna prirašyta kaip minimum kelios valandos iki įvykio -
pasiimsi kiek reikia, zapadlo nebent jei esminė sekundė pasitaikė ant
failų sandūros, bet čia jau labai sutapt turi, nes pauzė gaunasi minimali.
Beje, aš neseniai Viofo A119S nusipirkau, tai ten tas lockinamas failas
yra perkeliamas į atskirą folderį (kartu uždedant jam RO požymį), va tik
labai daug neeksperimentavau ir dabar nepamenu ar tai numovinamas
eilinis failiukas, ar suformuojamas spec failas su tam tikru laiko tarpu
iki smūgio.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i