Tema: Re: Dashcam'ai
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-16 22:26:19
Šitą, o kaip tu įsivaizduoji paskutinės minutės užfiksavimą prieš tai
jos neįrašius? Teoriškai taip galima būtų dėt kokius 2GB RAM'o, viską
sukt per jį ir evento atveju viską mėgint permest į SD kortelę, bet tada
rezervinis maitinimas tiksliai ne kondiko pagalba turėtų būt
realizuotas, nes ten kokį 1GB įrašyt ne sekundės reikalas (o avarijos
atveju gali maitinimo iš mašinos akumo nebelikt).
Šiaip kategoriškai teigt negaliu nes kitaicai kartais pagimdo idėjų,
kurios išvis sunkiai suvokiamos būna, bet esu beveik įsitikinęs, kad
šiuo atveju tavo pageidaujamų savybių rinkinio nerasi jokioj kameroj...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i