Tema: Re: Bmw f10/f11
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 15:17:19
Turejau 3 golfa, nu tikrai genda 3x dazniau uz bmw ir labai
 ikyriai. Bmw sutvarkai ir pamirsti, golfe tos pacios bedos pas
 mane buvo- rankinis, kondiske, guoliai, zvakes perdeginejo kad ir
 brangias dejau. Galiniai stabdziai tolygiai niekad nestabde. Ir
 salono surinkimo kokybe, visokios rankeneles luzineja,
 kritineja.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/