Tema: Re: Bmw f10/f11
Autorius: Vitas
Data: 2018-04-05 09:52:57
Variklis stovi ant 3 pagalvių, dvi vakuminės (priekis/galas), viena paprasta 
(prie škyvo).

Jei vakuminės pagalvės "už pigiau", tai jos jokios ne vakuminės, o tiesiog 
gumos gabalai, tikros vakuminės būna Miehle, Febi, Lemforder, cortex

Priekinės ir galinė nors ir panašios, bet yra skirtingos, negalima 
sumaišyti.

Dar reikia pažiūrėti ar variklis neįveržtas prie viršutinės pagalvės prie 
stablizatoriaus.

Tada nebus vibracijos.





> kurios jos ten vakuuminės? nes dvi jau pakeistos, px viskas tas pats
>
> 2018.04.05 09:31, Vitas rašė:
>> Na tai vakuminės pagalvės kiauros...
>>
>> Jei viskas ok, tai turi dirbti taip, kad net nejaustum ar užvestas 
>> variklis ar ne. Jokios vibracijos.
>>
>>> žiūrėjom XC90 su 150kkm rida 2011. eina nx kaip tyliai, ant laisvu 
>>> vairas net kalatojasi :D
>>>
>>> 2018.04.05 09:21, Vitas rašė:
>>>> Tai gi ir rašo, kad nuo 2009 lenciugas netrūkinėja.
>>>>
>>>> Volvo penkiacilindris D5 dirba tyliai, bent lyginant su VW PD. BMW 
>>>> panašiai kaip Volvo.
>>>>
>>>>> nu tai kol lenTSiūgas nepadaro pokšt.
>>>>>
>>>>> tyliai tai čia po seno Vovlos penkiacilindrio?
>>>>
>>>
>>
>