Tema: Re: Bmw f10/f11
Autorius: Arj
Data: 2018-04-06 13:54:55
deje, pas visus gamintojus kaina pirmoj vietoj priklauso nuo auto dydzio,
paskui nui variklio, ir tada jau nuo varneliu. Ir BNW sitoj vietoj labai
stropiai to laikosi. o pirmine replika, jei ziuret nuo ko "troike vs vw"
prasidejo buvo sita:

"Tai jei perki ne is paskutiniu, tai butina pirkt deshova lupyna? Gal
geriau vietoj pinigu svaistymo tu lupynu ir ju varikliu keitimui viena
karta nusipirkt padoru karuti?"

Ar tu nori pasakyt kadnaujas golfas yra ant tiek hujova auto, kad net uzinta
troike su visom jos problemom  belenkaip perspjauna ana?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:pa7j4f$tls$1@trimpas.omnitel.net...

tu  bent jauti kaip kvailai atrodo lygint golfą su troike konstatuojant
centimetrus? :). Aš jau nekalbu apie pareiškimą, kad važiuoja panašiai
:D:D:D:D:D:

nueik į dacia.lt, pamatęs lodgy milmetrus ir kainą turbūt nualpsi iš
laimės.