Tema: Re: Bmw f10/f11
Autorius: Darenas
Data: 2018-04-06 08:45:41
tai atseit jei zmogus remontuoja GALBUT busimus gedimus - su galva viskas
gerai? nereikia tik lygint su planiniais dirzu keitimais ir panasiai.
As pats suprantu, koks durnas buvau - skaiciau forumus ir tikejau visokiom
nesamonem kuriuos meistrai raso, kad daugiau darbo butu.
Aisku visada yra isimciu, swirlflapsus pats issiemiau, bet ten masiskai juos
isiurbdavo, nesulyginsi su grandiniu trukimu.