Tema: Re: Bmw f10/f11
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-04-05 12:52:58
tu tikras kad grandinė šiknoj dėl safety? Nes VR6 irgi buvo šiknoj, o jo 
net išilgai nemontavo. man atrodo ten kažkokie subtilesni sumetimai bus.

2018.04.05 09:51, Invertuota panda rašė:
> On 4/5/18 08:21, Vitas wrote:
>> Tai gi ir rašo, kad nuo 2009 lenciugas netrūkinėja.
> 
> Jei pazint raides tai neraso. Raso kad "The most seriously affected 
> units" kas reiskia, kad brokuota apatine zvaigzdute kuri integruota i 
> alkune. T.y. remontas be kita ko reiskia ir alkunes keitima.
> 2009 zvaigzdute ale pamodifikavo, bet net anot oficialiu bnv serviso 
> dokumentu problemos visiskai nenugalejo iki pat mazdaug 2013 metu, t.y. 
> sitas mazgas vistiek isliko labai brangia silpna vieta.
> Bo realei nepataisomas. Tai tik apgyde ir tiek.
> 
> Apskritai tai ce marketingas+biusthalteriai susimete i kruva ir nugalejo 
> inzinierius.
> Del crash safety variklis priekyje turi buti kiek imanoma zemesnis. 
> Grandines mechanizmas uzima vieta, tai ji ir nukisho i subine ir laimejo 
> viena ar 2cm. O kadangi subinej nera vietos, o stumti varikli pirmyn 
> niekas nenori (del svorio paskyrstymo) tai grandine padare kiek imanoma 
> siauresne. Ir akivaizdziai persistenge. ir stai, vualia, turim "amzina" 
> mazga kuris staiga tapo nebeamzinas. Ir paremontuot neiseina nes 
> platesnei istvermingesnei grandinei ner vietos.
> O remontas yra pezdeTS, bo tenka lupt varikli ir brokuota ar seip 
> sudilus apatine zvaigzde yra neatskiriama alkunes dalis. dEzaino metu 
> tai buvo px, juk grandines skaitesi "amzinos" :)