Tema: Re: auto varguoliams
Autorius: android
Data: 2018-03-12 09:27:40
kaip vargolis vargoliuj galiu pasipasakot, kad 2005m abturejau ir pasiruosiau sau 10 metu senumo
audi a6 su 2.8 varikliu, sudejau nauja lpg. Tai juzinu ikisiol. Variklis nesubyrejo. Automatas jau
prie pabaigos, kazka ten rimtai reik tvarkyt.
Tiesa, kilometrazai netokie kaip tavo - emiau 156k, dabar 276k. Visada buvau pasiryzes skirt 1000
litu per metus, tik niekada tos sumos nepasiekiau. Gal jau dabar pasieksiu, kai bendras resursas
isseko ir ima byret daug kas. Ale jei pakeisiu viska nuosekliai is leto - vaziuos ratai toliau.
Is mano patirties - KEBULAS pagrindinis rupestis. Kol jis nerudija - pakeisi viska, kas ant jo kabo.

Aisku, cia kazkas jau i volvo S puse, bet komfortas, kiek jo buvo - dziugino visus 13 metu.