Tema: Re: auto varguoliams
Autorius: fenix
Data: 2018-03-09 23:28:23
2018.03.09 23:17, Dainiushas rašė:

> tai agresyvumas kame? O srautą lenkt ne problema trabiu kur iki 100
> deklaruota 18s :)

sulinio dangciai, gulintys mentai, daug gazas-stabdis, laipiojimmo per
bordiurus (darbas ir reikalai dazniausiai senamiesty, centre), akmeninis
grindinys,  bamperio pakishimas po bordiuru (tas sooka biski per zemai),
 vaziavimas i kaima i vienkiemi per zvyrkelius ir pievas - tiesiogine to
zodzio prasme ir t.t. Tiesa, antras vadeliotojas yra dar priedo ir
impulsyvokas, as tik siaip biski greitokai vazineju. Tai vat tokiu
rezhimu man reiketu patikimos ir patvarios auto, o ne ekonomiskos. Px
ten ta tdi ekonomija, kai autoservise atsigriebi. Jau geriau dujos i
trilitri benza.

Nesakau, kad visada taip vaziuoju, bet gan daznai.