Tema: Re: auto varguoliams
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-08 16:14:26
tai nera "daug babkiu"

"Vitas"  parašė naujienų news:p7qupd$eog$1@trimpas.omnitel.net...

Kad važiuotų ir nereiktų kišti babkių, tai nebent pirmus 200-300k km. Bet
tada nuvertėjimas per metus bus didelis...

Aš kažkur remontam/priežiūrai per metus išleidžiu 500 eur, nzn ar galimas
koks pigesnis variantas. Čia jei automobilis naudojamas važiavimui, o ne
vietos "laikymui" daugiabučio kieme.