Tema: Re: auto varguoliams
Autorius: pininfarina
Data: 2018-03-07 22:18:51
Turėjau dvi Cromas- benzą ir dyzelį, Dedrą dujintą, AR33. Draugai važinėjo
su AR164 - vienas benzu 3.0, kitas dyzeliu, dar buvo 156 2,4, dar ir dabar
vienas turi AR145 1,9 JTD.
Jaučiu nostalgiją, buvo smagu, bet tie jų neprognozuojami gedimai...
Nors tėvulio B5 tai irgi pakirto pasitikėjimą VAG kokybe...Gal, kad 1,6
benzas ir jau į Lietuvą atvažiavo pribaigtas.

"CodeC"  wrote in message news:p7pg91$c90$1@trimpas.omnitel.net...

mobile.de paieskok auto su tokiom ridom ir panasiu metu. kuriu
daugiausiai rasi vaziuojanciu su TA uz priimtina kaina, ta ir pirk,
reiskia modelis potencialiai tiek nuvaziuoja. kas pati varikli liecia,
tai fiat'o jtd 1.9 ir 2.4 tikrai sunkiai nuzudomi. dauguma lancia ir
alfa - cinkuoti, tai ir kebulai nepuna beveik.