Tema: Re: Q: auto varguoliams
Autorius: Arj
Data: 2018-03-08 11:57:40
as saip labiau ziureciau is vartotojiskos puses - dar prideciau I salygas 2 
kintamuosius - kiek kainuotu auto prastova (ivertinus savo nervus) ir kiek $ 
galima/norima skirti auto.

Rida plius minus planuojama aiski - 30kkm/metus - cia jau "rimta", visi 
subkompaktai aka lupo/aygo/p1000/fiesta atkrenta, nebent tie visi 30kkm butu 
susukami neisvaziuojant is miesto (tada ziuret galima).
Toliau - mazesne auto - pigesne, pigiau remontuojasi, bet genda dazniau.

Dabar del prastovu - jei auto ryte neuzsikuria - kiek problemu/negautu 
pajamu/sugaisto laiko - isivertint (jei galima paversti I $) ir ziuret - jei 
pvz esi nedirbantis kuriam auto reikalinga pas mergas laisvu laiku, I 
zvejyba ir prie juros - t..y gedimas kainuoja tik remonto islaidas - ziureti 
senas auto - uz tas pacias $ iseis didesne, patogesne, ir remontams isleisi 
maziau nei naujesnes nuvertejimas. Jei netiketas gedimas reiskia kad gali 
tekti atideti verslo planus, pareis netesybos etc, ko pasekoj 4zenkle suma 
negautu pajamu, arba pagrindinis reikalavimas kad kuo maziau pistu prota - 
verta pagalvoti apie naujos auto lizinga. Cia krastutiniai variantai, 
praktikoj ziuret arciau kurio, link to ir rinktis.

nu ir dar suma ivardinti reik - kaip sakantvienam vargiuoliska 10m auto yra 
ta kur 500Eur kainuoja, kitam - ta kur  5 ar 10 kEur.

Nu ir dar pabaigai mano 2 centai - variklis dabartinesne auto vos ne 
paskutine detale apie kurios subyrejimo reiktu bijoti - paprastai prota pisa 
visa huinia aplink ji - dpf'as, turbina, purkstukai, surbliai, nu ir likusi 
auto dalis (stabdymo bamperiu pasekmes ir pan)


"pininfarina"  parašė naujienų news:p7pb93$8c4$1@trimpas.omnitel.net...

Na, specai, kaip manote,
ar yra šiais laikais modelis, tarkim ~10m, pravažiavęs ~300kkm.,
kurį nusipirkęs, statistinis varguolis(toks, kaip aš) galėtų nuvažiuot
dar ~300kkm., nebijant kad subyrės variklis?
Diržai/tepalai/važiuoklės remontai- normalu, bet kad nereikėtų
už remontą mokėt, kaip už visą auto?