Tema: Re: auto varguoliams
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-03-09 23:18:14
> zinok, kad lenkti srauta ten net tiek nereikia. torko yra nuo ~1800, be
> to AT deze ten pati turi savybe apsukas reguliuot

tai agresyvumas kame? O srautą lenkt ne problema trabiu kur iki 100
deklaruota 18s :)

> tai aisku kad nevaikiskos ridos, bet svaigimais, kad jie vaziuoja
> 600kkm, tai as nebetikiu

ir čia dėl to vieno veikėjo nesėkmių?

Na bet 600kkm tai aišku daug. mano per 500 persivertus siurblys kuro
"išėjo", turbą taisiau bet vis tiek tobulumo nėra - panašu nepatinka jai
tepalas, galbūt per gumeles besisunkiantis - bet kai jo sąnaudo po litrą
ant 10kkm, kažkaip nebesinori taisyt :)

apie kondyškes gi ten visokias tai neverta ir šnekėt, kažkada netyčia
įjungiau su nedideliais freono likučiais, pusvalandį pasisuko ir atia
kompresoriui. O kaltas pildymo ventilis buvo.....