Tema: Re: zyzeliai
Autorius: Sail
Data: 2018-02-26 07:52:35
Del atjungimo nezinau, bet konverteris tai on-grid, jei nebus itampos tinkle
pats turetu neveikti.

I eso nesikreipiau, nes jei pradesiu su visais projektais ir sertifikatais,
tai kokie kastai gausis? O generuojamas galingumas duok dieve 500 vatu. Man
ir tiek uztektu ukyje, nes diena tos elektros daug neiseina.