Tema: Re: zyzeliai
Autorius: MRT
Data: 2018-02-23 14:55:55
> Bet jei nusileidus ant zemes, tai pedrylos is ESO specialiai stabdo saules
> energetika.

o gal ir gerai? tau nelabai, o man butu gerai?..

> Vienintelis ko is ju reiktu, tai pakeisti skaitliuka i dvipusi, kad nereiktu
> moketi uz paduodama i tinkla energija, ir galeciau pasistatyti kokia mini
> on-grid sistemele savo reikmems.

skaitliuku keitimo islaidas iskaiciuos i bendra tarifa?..
sistemos prieziuros nepabrangins?

> O dabar bybi, skaitliukas vienpusis, ir jei pertekliu paduosi i tinkla,
> mokesi kaip uz suvartota energija. Tad ranka nekyla ka nors daryti.

Kam tau ta saules energija, jei pats jos nevartoji?
Pastatyk preheat boileri ant saules elektros, maziau reikes ESOsines..
Suprantu, kad be akumu naktim neina Teslos pakrauti is saules energijos :)