Tema: Re: zyzeliai
Autorius: Tomas
Data: 2018-02-23 11:24:04
The Flat Earth Society has members all around the globe.

On 2018-02-23 11:12, CodeC wrote:
> tai yra pasakojanciu. galvoji ten ju kamnors reikia?
> galvoji visi verskmingi Musko interviu siaip sau atsitiktiniai?
> visi atseit 'provokuojantys', 'nepatogus' klausimai
> tipo 'suvarineja' durnus klausejus, tyciojasi is ploksciazemininku 
> visokiu. virkcioja ten, timpcioja visa mimika, akyse asarytes ir nei 
> vieno rimto pokalbio. tegu pakomentuoja va tokius tyrimus, kurie *in 
> your face* teskia NEekologija viso to reikalo. nesinori matyt...
> nx jam to reikia? taigi bizni ne is to daro. nenustebciau, jeigu flat 
> earth ... kazkas ten - samongai paciu susikurtas patyciu objektas, kurio 
> durnumu butu galima argumentuoti ir paremti savo haipo tiesas ir 
> skleisti tikejima. taigi jeigu tau priestarauja tas, kuriam zeme 
> plokscia, tai viskas ka tu sakai - tiesa :) ir tikrai reik tiket tuo, 
> nes taip ir bus.
> 
> 
> On 2018.02.23 11:03, ostapas wrote:
>> Negalvoji kreiptis į EU ir papasakot? Nes akivaizdu kad jie irgi 
>> nelabai įgalūs sudėliot kažką čia - 2030'ais žada 50% iš renewables 
>> daryt :(
>>
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:p6okci$dfi$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> cia xuinia, o ne tendencija. hidro power ten tik keliose salyse tame
>> procente kazka reiksmingo sudaro. renewable dar nereiskia nulis ar
>> maziau emisiju, jei ka. akivaizdu, kad esi neigalus sudelioti puzle is
>> 10 detaliu.
>> neidomu su tokiais diskutuot.
>>
>> On 2018.02.23 10:41, ostapas wrote:
>>> http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Table_3-Share_of_electricity_from_renewable_sources_in_gross_electricity_consumption_2004-2016.png 
>>>
>>> Va tau bendra tendencija.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:p6oivk$bt4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> bet siaip bendra tendencija tai px, ane?
>>> paprasai straipsnio ir tikiesi, kad as jo neturiu.
>>> pasirodo turiu ir pasirodo, kad parasyta ne tai, ko tikejaisi.
>>> tada tau belieka is visumos velgi istraukti viena ar du tau palankius
>>> skaicius ir 'dziaugtis'.
>>> EV tarsa neapsiriboja kuru. ji dar pagaminti ir utilizuoti reik.
>>> butu idomu - pats butum apsisvietes ir zymiai placiau.
>>> dabar tiesiog megaujiesi Musko fejerverkais ir diskutOji forumiuke.
>>>
>>>
>>> On 2018.02.23 10:17, ostapas wrote:
>>>> Kažin, elektros iš akmens anglies šiandien tiek pat gamina kaip ir 
>>>> 2009'ais?
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:p6ohrb$b89$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> taip.
>>>>
>>>> PM10-,  NOx-,  and  SO2-emissions  caused  by  E-mobility
>>>> (PM10 100%, 16.2 kg; NOx 100%, 49.5 kg; SO2 100%, 83.7 kg) are higher
>>>> compared to mobility with an ICEV (PM10 79.0%,12.8 kg; NOx 87.9%, 43.5
>>>> kg; SO2 74.7%, 62.5 kg).
>>>>
>>>> The  impact  (EI99  H/A)  of  the  transportation  of  a  BEV
>>>> using electricity produced with hard coal (UCTE) increases
>>>> for   13.4%,   while   it   decreases   for   40.2%   when   applying
>>>> electricity from hydropower plants. Thus, using hydropower
>>>> electricity as fuel for the BEV reduces the share of operation
>>>> on  total  environmental  burden  of  transport  service  sub-
>>>> stantially to 9.6%.
>>>>
>>>> The major contributors to the environmental burden for
>>>> the  production  of  the  battery,  regardless  of  the  impact
>>>> assessment  method  used,  are  metal  supply  (Figure  3)  and
>>>> process energy Transport  service  affects  the  environment  largely
>>>> by contributing  to  global  air  pollution.  PM10, SO2,  and  NOx
>>>> traffic emissions contribute significantly to environmental
>>>> problems  such  as  acidification  and  eutrophication  (SO2 and  NOx),
>>>> photochemical  air  pollution  (NOx)  or  have adverse effects on human
>>>> health, for example, cell toxicity, damage to genetic material by means
>>>> of oxidative stress or by triggering allergies (PM10,SO2, and NOx). 
>>>> With
>>>> respect to the LCI results for the pollutants PM10,SO2, and NOx,
>>>> transport with a BEV leads to higher environmental burden
>>>> than  transport  with  an  ICEV.
>>>>
>>>>
>>>> On 2018.02.23 09:40, ostapas wrote:
>>>>> Gal kur po ranka turi straipsnį, kiek tę NOx išsiskiria per EV 
>>>>> gyvenimą?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:p6og9u$9n9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> jau po biski maziniesi nuo teslos? :) okei.....
>>>>>
>>>>> On 2018.02.23 09:32, ostapas wrote:
>>>>>> otukūrva, ir vėl tesla.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:p6oerh$8np$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> tai jeigu dar nesupratai prie ko, tai biski beviltiskas esi.
>>>>>> juk EV ir konkreciai tesla ir visas piaras apie juos yra 
>>>>>> kontekste: EV
>>>>>> tuoj tuoj pakeis blogus dyzelius. net truckus. dyzeliu neleis i 
>>>>>> miestus,
>>>>>> tuoj pirksim pigius vokieciam nereikalingus dyzelius, tuoj pirksim
>>>>>> teslas, etc, etc.
>>>>>> o esme tai tokia, kad dyzelius miestuose pakeis VT o ne EV. kadanors.
>>>>>> o kitur - nepakeis. nu nesakau, kad visai niekada, bet tikrai 
>>>>>> negreit.
>>>>>> mum neaktualu apie tai sneket.
>>>>>>
>>>>>> On 2018.02.23 08:56, ostapas wrote:
>>>>>>> o prie ko čia EV?
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:p6mp55$2vd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> juk su parkingu ir kamsciais yra sikna ir tendencija jai vis dideti,
>>>>>>> nepriklausomai nuo kuro rusies. tai cia EV jokio progreso nepadarys
>>>>>>> niekad. ilgoj perspektyvoj as statyciau uz progresa ir evoliucija VT
>>>>>>> srity ir asmeniniu TP limitavimu mieste apskritai.
>>>>>>> nu koks pointas ir interesas kazka super israsti, kas vistiek 
>>>>>>> pasmerktas
>>>>>>> fiziskai netilpti ten, kur visiems labiausiai norisi ir reikia.
>>>>>>> o kursuoti tarp miestu tai dyzelis forever. manau taip ir bus dar 
>>>>>>> ilgai.
>>>>>>> praeis visas sitas EV entuziastu suaktyvejimas, visi supras, kad
>>>>>>> kiekvienam mieste po asmenine auto darosi vis didesne prabanga ir
>>>>>>> problema. ir bus priversti galvoti, kaip spresti problema 
>>>>>>> racionaliau.
>>>>>>> norvegai jau dabar verkia, kad autobusai per teslas nepravaziuoja 
>>>>>>> miesto
>>>>>>> centre. tie miestai, kuriuose VT bus vystomas geriau/sparciau, 
>>>>>>> greiciau
>>>>>>> uzdraus asmeniniais auto ivaziuot, kiti leciau. siulymai ir 
>>>>>>> svarstymai
>>>>>>> jau dabar prasideda. dabar siulo drausti dyzelius. aisku 
>>>>>>> oficialiai del
>>>>>>> to, kad jie tersia daug. tai mazu maziausiai tik dalis tiesos, nes
>>>>>>> paprasciausiai ju yra daugiausia, kolkas draudimas siejamas su kuro
>>>>>>> rusimi, bet tai tik pradzia. daug automobiliu mieste - toli grazu 
>>>>>>> ne tik
>>>>>>> turinio, rukstancio is vamzdzio, problema.
>>>>>>> tai va tokia ir ateitis svieciasi...
>>>>>>>
>>>>>>> On 2018.02.22 17:45, Invertuota panda wrote:
>>>>>>>> On 2/22/18 15:45, andzeja wrote:
>>>>>>>>> O kam gera dyzeli vokieciui i srota atiduoti, su kuriuo negales
>>>>>>>>>   ivaziuoti tik i miesta? Autobanais gales ir toliau maltis... ir
>>>>>>>>
>>>>>>>> tik biski uzpypia kai staiga ko nors prireikia i ta miesta, vien 
>>>>>>>> autobane gi negyvensi :)
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>