Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusukalba.
Autorius: benamis
Data: 2018-02-23 00:05:45
Na kaip... ir taip ir ne. Tas goldcar'o ar kitos nuomos kompanijos full
ne toks jau ir full. Langai, veidrodziai, padangos, raktelio uzrakinimas
viduje, netinkamo kuro uzpylimas dazniausiai neieina arba reikia dar
papildoma draudima imti kiekvienam atvejui, kas ispucia kaina konkreciai.

Aisku excess draudimas skirtas ne ziopliams ir reikia bent trumpam
praverst taisykles. Nes jau matau vaizdeli kaip putojasi prie
prekystalio kodel cia man depositas 1.5k, juk as turiu draudima! Arba
ivykus ivykiui ir neapiforminus taip kaip praso to 3rd party draudimo
taisykles negauni nei cento ir tada delfi straipsniai kaip nuskriaude
vargsa atostogautoja:)