Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusukalba.
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-13 11:56:44
siaip dar verta ir paciam paieskoti nuomos.
as radau pigiau, nei ryanair vien del to, kad per ryanair perkant, vaiko
kedutes visur uz papildoma kaina, t.y. 70eur dazniausiai. kas kaina
padaro beveik 2x didesne. as susiradau imone, kuri nuomoja biski
brangiau pacia masina, bet duoda dvi kedutes for free. sumoj gaunasi
zymiai pigiau. kontora normali, jau naudojausi ju paslaugom. pasiimant
masina parasiukas ir rakteliai i rankas per minute, atiduodant pasakai,
kurioj aikstelej ir raktus palieki ir viskas, jokiu ilgu ceremoniju ir
pokalbiu.