Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusukalba.
Autorius: bat0nas
Data: 2018-02-13 10:16:29
Va kaip tik iš GoldCar 9 dienoms per Ryanair išsinuomavau Opel Corsa,

Degalų taisyklės Pilnas / pilnas
Nuvažiuotas atstumas Neribota
Automobilio nuomos mokestis EUR 172.23
Draudimas EUR 52.47
IŠ VISO EUR 224.70

224.70 / 9 = 25€ parai.

Kaip suprantu pagal šią temą: permokėjau nesvietiškai????
:D

PS: Tikrai neturiu jokio noro stovėti eilėje, derėtis, aiškintis. Vieną
kartą tai dariau - kažkaip nepatiko ;)