Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusu kalba.
Autorius: ROOTS
Data: 2018-02-22 08:59:51
A man Portugalijoj nepatiko per ryanaira imt. Kazkokia shudina nuomos
kontora buvo, shudinas auto (renkantis ta kontora siulo ivairias markes bet
ne fiat punto, o realiai pvz is mazu turi tik fiat punto ir jokiu kitu),
shudinos salygos, kazkokie papildomi mokesciai atsirado. Vienzo nusivyliau.
Finale gavosi tiek pat, kiek butu kitoj normalioj kontoroj imt ir dar auto
geresne butu buvus.  Todel daugiau per ryanaira ir nebandau, nes yra
tikimybe vel zusiraut ant shudino salygu.

"none"  wrote in message news:p5ucga$5fg$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas užsakiusiems per Ryanair. Ar jums pavyko komunikuoti bandant
ieškoti teisybės? Kartą per Ryanair užsisakiau iš Europcar, su kuriais
paskui niekaip nepavyko bendrauti. Europcaras liepė bendrauti per
tarpininką, per kurį užsakiau. O tarpininkui dzin - bendro pobūdžio
atsakymai. Daugiau per Ryanair neužsakinėju. Gal turit kitokios patirties?