Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusukalba.
Autorius: none
Data: 2018-02-13 11:52:10
Klausimas užsakiusiems per Ryanair. Ar jums pavyko komunikuoti bandant
ieškoti teisybės? Kartą per Ryanair užsisakiau iš Europcar, su kuriais
paskui niekaip nepavyko bendrauti. Europcaras liepė bendrauti per
tarpininką, per kurį užsakiau. O tarpininkui dzin - bendro pobūdžio
atsakymai. Daugiau per Ryanair neužsakinėju. Gal turit kitokios patirties?