Tema: Re: Info. Autonuoma Alicante ne sezono metu, suprantantiems rusukalba.
Autorius: alm
Data: 2018-02-13 09:31:45
aš įsivaizduoju jei perki pigiai iš didelių kontorų - full to empty
privalomas užpilymo mokestis būna

čia reik neparmiršt šiais laikas sąlygos skirias priklausomai per ką
užsakinėjai - net tas pats hertz ar avis taikys skirtingas frančizes,
skirtingus nemokamus kilometrus, mokesčius už kėdutes ar bagažines ir
t.t. jei užsakinėsi iš jų at per įvairius tarpininkus

pas goldcar yra ir kuro kaininikas, tik aišku tik ispaniškai, kad niekas
nerastų
https://www.goldcar.es/SDR/

primokėt už full full paprastai pigiau