Tema: Re: ABS suveikimo dažnis?
Autorius: Audrys
Data: 2017-12-01 23:56:10
gerai apie save galvoji, jei manai, kad abs padeda stabdymui. abs padeda
vairavimui slystant.

"Dainiushas"  wrote in message news:ovsdko$cup$1@trimpas.omnitel.net...

dar geriau būna kai šulinį pagauni, vasarą, šilta.... :). Atleidi ir
pisi per stabdžius staigiai vėl
Bet šiaip bendru atveju  jei manai, kad be ABS sustosi geriau nei su -
IMHO labai gerai apie save galvoji :)