Tema: Re: ABS suveikimo dažnis?
Autorius: siGis
Data: 2017-12-01 20:28:33
2017.12.01 19:25, Kurmis rašė:
> patinka pirsta su B lyginti ar tik siaip savo maza patirti bandai uz
> piniga pateikti.

Nesuprasi kol su normaliu opeliuku normaliai nepasivazinesi.
Beje vertinimas tai daugiau maziau visapusiskas kai atsizvelgiama i
kaina ir eksploatacines islaidas. Kainos - kokybes santykis.
Zinoma tai tik mano nuomone besiriamianti kuklia patirtimi. Beje ne
karta teko ta pati girdeti ir is zmoniu turinciu labai didele patirti,
taip pat ir kartais per TV kalbinamu.