Tema: Re: ABS suveikimo dažnis?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-01 18:46:18
Tą varnom apkabinėtą modelį jei dar kas turi nesudaužytą, tai ir dabar
parduot eina už tiek, kad turbūt +15 metų galima pridėt kitoms mašinoms.
Specifiniai gezai, arba šiaip pseudo kolekcionieriai jas mėgsta, perka
ir daro "projektus", bando rudus numerius uždėt.

Mano 88' 80 bulkoj tai net salono oro filtras buvo papildoma varna.
Laužyne niekad taip ir neradau filtro laikiklio, sakė tik, kad jei ir
bus - 100Lt.