Tema: Re: ABS suveikimo dažnis?
Autorius: siGis
Data: 2017-12-01 19:04:55
Mano auto yra Opelis. Aleliuja.
Koks tai geras automobilis supratau po to kai isigijau Priusa.

Tai nuomone zmogaus kuris riedanciomis skarbonkem domejosi tik tuomet
kai jos to pareikalaudavo. Bet tuomet jau DOMEDAVAUSI.
Is to ka teko naudoti, ar tik siek tiek pabandyti Opelis neiviekiamas.

Pvz. Ascona benzinins motoras dirbdavo taip tyliai kaip Priuso
elektrinis. Tos pacios Asconos vairo mechanizmas be stiprintuvo buvo
toks lengvas ir malonus, kad vairuodavau vienu pirstu, net neuzkabines,
o tik lengvai uzdejes. Apie vaziuokles minkstuma negirdejo nebent aklas...

Astra nuo 99 metu jau ir neberudija. Minksta ir tyli. Tinka ir laukais
lakstyti ir rastus  miske tampyti.

Masiskiausios Audi - isivaizduoju, kad jos labai patinka sovietu
kariuomenej tankistais tarnavusiems...