Tema: Re: ABS suveikimo dažnis?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-01 14:47:15
Aš tai linkęs gedimus pašalint, jei jie atsiranda. O šiaip Mazdos nei
vienos kaip nuosavo auto neturėjęs, tai negaliu labai kategoriškai nieko
teigt, bet pagal tavo pavardinimus tai man panašiau, kad arba tu, arba
ankstesnis savininkas tos mašinos tiesiog neprižiūrėjo.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i