Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobil? likimo valiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-18 22:42:53
Turėjau omenį, gal jiems darbovietės vidaus tvarka neleido į teritorijas
lįst.. Ten lyg ne pavienių taksistų licencijavimo varkė, o normali taxi
įmonė buvo, gal Martonas koks, ar Kabrioletas.

Bet taip, tuo konkrečiu atveju tiesiog taksistas nenorėjo lįst į
teritoriją, tikėtina, kad iš patirties.

Pats kažkada iš teritorijos po filmavimo išvažiuot negalėjau, kol vartų
pats nenusukau nuo mechanizmo. Balius pats klientą, išvažiavau iš
filmavimo - pro pirmus vartus praleido, antrų neatidarė, prastovėjau
kokią valandą tarp vartų teritorijoj, iš kurios net pėščiom išeit nebuvo
kaip :). Apsaugos jau nebuvo (nebudi ten po darbo laiko), paliko raktus
ir pultus švenčiančiam skyriui.
Tvoros kaip senos gamybinės teritorijos kurią sovietmečiu buvo reikalas
saugot. Telefono nekelia - aš už gero 100 metrų dar muziką girdžiu..

Kalbant apie nerašytas taisykles - kaip dabar taksistam tip'sas
paliekamas? Visad renkuosi taksus, kur kortele mokėt galima, grynų
dažniausiai neturiu visai (nes kai taksu važinėju, dažniausiai ir
piniginės net neturiu). Net jei jis ir įsimuš iš kortelės daugiau, jam
nuo to nelabai kas pasikeis..