Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilį likimo valiai
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-10 23:15:28
nu tavo atveju viskas vyko kaip ir turi vykti. va batonas trupa matomai ne
be reikalo, jei jau fizionomijos nepatikimos pasirode.
linkiu kad nauja diena isgelbetu uzgrusta kiema, bet nereik uzstrigt tik
savo mastymo versijoje. buna zmones (ar balvonai) turi savu planu ir
negalimybiu. kol nezinai del ko paliko, tai is kur zinai kas ten verda ju
salmuose?
Kurmis