Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilį likimo valiai
Autorius: svyt
Data: 2017-10-12 17:33:28
nes nepatogu nei peskom nei visuomeniniu transportu, sugedus masinai
vazineju taksi, kitos alternnatyvos man nera. pabandyk visuomeniniu
transportu nuvaziuot is zirmunu i smitz liepkalnio gatvej, paskui i
vaidotus, avizienius ir vel i zirmunus. Man tai beveik kasdieninis
marsrutas, visuomeniniu transportu darbo dienos neuztektu.