Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilį likimo valiai
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-10 22:43:57
nepyk, bet gyvenanatys suburtiniuose namuose (daugiabuciuose) daznai
pasizymi tokiu mastymu. mazdaug as nusprendziau kad kiti turi taip elgtis.
ir kaip nebutu keista, tokiu mastytoju daug ir nebutinai sutampa ju
nuomones. tame ir "privalumas" inkiliukyje sedint.
neteisinu tu siukslintoju, bet paziuretum i save is sono, kai matai tik savo
problemas. sutinku kad parkingas opi problema, bet kazkas neteko TP kuri tam
kazkam vertingesne nei tau atrodo. vat kai paliktas turtas bus niokojamas
kaip pamirstas paminklas, tada sutinku kad niekam jis nerupi ir tikrai kelia
problemas, bei tersia aplinka.
beje, berasydamas prisiminiau, kad pasileide skysciai labai pagreitina
rakandu pasalinimo klausimus.
Kurmis