Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilį likimo valiai
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-10 22:54:58
pvz girti sukale gelda ir geda pasirodyti. prasipagirios, pasiims, jei
nepamirs kur paliko. speju kad tu nevazineji vien po savo langais kad
sugedus/suduzus galetum pasisandeliuoti savo troike?
is esmes, jei jau nukiso i kiemo gala, tai bando sukt uodegas, kad i akis
nepapult kazkam. vat ko vengia, tai jau klausimas kitas. pagal tai ir
sekanciu veiksmu/neveiksmu galima tiketis.
Kurmis